Tuesday 22 December 2015

aku yang tersakiti

assalamualikum wahai blog ku tercinta..

apa khabar mu sayang..aku harap kau sihat sahaja..jangan sakit macam aku ehh

ehh takk..aku sakit bukan sebab aku tak jaga diri aku..just sebab aku yg disakiti oleh orang..
tp bahagian yg paling sakit..adalah hati ku...
aku sakit jiwa..~aku tak mental

aku sedih kerana seseorang yg aku sayangi sepenuh jiwa..sepenuh hati,,,sepenuh hidupku..mengkhianati aku ,,di hadapanku..

aku tak tahu apa aku nak bua..
aku just sakit kerana dia..
aku rasa sesal sebab biarkan dia bertakhta di hati ku..

hati aku sakit..sakit apa?
sakit menahan RINDU
sakit kesal kerana membiarkan diriku MENCINTA
sakit kerana TIDAK DIHARGAI
.......

siapa yg patut di persalahkan..adakah aku?
adakah dia?
aku tak tahu.....
aku sayang kan dia...

setiap kali aku tatap gambar, post2 kat fb, wechat,,,aku rasa sakit
sakit sebab aku tak lagi mampu untuk berhubung dengannya..sakit kerana hanya mampu melihatnya dari jauh
sakit sebab terpaksa makan hati
sakit sebab dia bukan aku punya lagi..
ya allah..
bantulah aku ya allah



yang benar;  yang disakiti

No comments:

Post a Comment