Friday 5 June 2015

Cry because a boy

aku tak sangka....dulu,,orang kata hati ni bila belum kenal erti cinta...hati ni dikatakan kebal sebab kalis dr perasaan itu,,,
tapi aku yang rasakan nya sekarang..

bila first2 tu...masyaAllah..tak pandang pun lelaki ni..
but people change right?
same goes to him.
and aku rasa menyesal sebab terlalu teruja dengan cinta pertama
.....aku tak tahu la...malas jugak nak pikir sebenarnya..

how can I suddenly cry because of a boy..
and now I get a moral value based on m own love story..

1) cinta FB kadang2 jadi..kadang2 hancur..
2)jangan percaya kan lelaki sangat..even dia ucap ''aku sayang kau'' banyak kali..
3)don't judge a man by its personality...dia mungkin nampak je alim..tapi miang nya ya ampunn..~p/s:x semua lelaki alim tu miang yee
4)rindu si dia jangan sampai melebihi rindu kepada pencipta..kelak diri akan merana...

but,,a lot of thank you for these boy..
u teached me a lot about love
even it didn't last
thanks 4 everthing..
even you leave me...you actually still in my heart...
cuz the scars you left stays forever...


by: 04_14^^SAFWANh

No comments:

Post a Comment